Alla inlägg under oktober 2011

Av Mickis Dahl - 28 oktober 2011 13:09

Hejsan allesammans!

Det gör ont i mig att titta på statistiken av antalet besökare den här månaden men den här gången kan jag bara skylla på mig själv... det var över en månad sedan (tror jag) jag skrev ett inlägg och jag kan ju säga att det är inget klipp i fingrarna!!!

Är inte riktigt säker på vad jag ska skriva men jag kan ju säga att en bidragande faktor till fördröjningen är dåliga nyheter för hela släkten och tråkigheter i allmänhet. Men nu är jag på bra humör och galnare än någonsin... Men ÅÅÅÅHHH!!! Nu kommer det inte vara så många som läser det här eftersom jag skriver det mitt på dagen och dom flesta har så många facebook-vänner att man knappt hinner läsa en statusuppdatering innan den blir för gammal... vart är världen på väg egentligen?! När jag var liten hade jag kul genom att kasta en sten, springa och hämta den och kasta tillbaka, som omväxling kunde jag slå mina kompisar med spadar och sedan lämna dem storgråtande i sandlådan... Nu sitter barn framför datorn och kollar aktier och hur världsekonomin ser ut.... kanske inte riktigt så men nästan... När JAG var lite lekte jag med minibilar och My Little Ponny, barn nu leker med iphone, ipod och ipad.... snart kommer Mac's barnvakts-version... iBabysit, alt. iDiperchangingrobotwithnolife..... nåt i den stilen... jag vet inte riktigt hur föräldrarna kommer ta det... kommer de skaffa fler barn eftersom det slipper passa dem eller ska de helt enkelt skita i att skaffa barn! Hmmmm, en existentiell fråga! Höhö, gud vad stolt Siv skulle vara om hon kunde starta en dator! Nej det skulle hon inte, jag fick fråga Greg (Gregely)...

Karma,karisma och radioaktivitet flyger genom huvudet när jag tänker på hur extremt oinspirerade datalandskapet är... bara en massa ungar som gör det de ska göra, tvärtemot mig, jag har faktiskt inga läxor men jag sitter ändå här och skriver på min blogg.....

Allt det här knapprandet på tangenterna har gjort mig... jag vet inte riktigt vad, inte hungrig i alla fall.... jaja mitt sätt att avsluta ett inlägg kan ju förbättras!!!

Klart Slut!

Ovido - Quiz & Flashcards