Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Beroende, Önskat Eller Oönskat..

Av Mickis Dahl - 23 februari 2013 11:24

Så jag har skapat ett beroende... Jag vill inget annat än att skriva på min blogg! Vilket jag gör just nu.... Men det är inte lätt att göra så när man bara har en mobil att skriva på... Det blir bara ännu svårare när internetet på mobilen är såååååååå långsamt att man bara vill kasta ut mobilen genom fönstret.... Problemet är att då skulle jag vara tvungen att hoppa efter den för att rädda den... Jg klara mig inte utan min mobil!

Även där har vi ett ofrivilligt beroende som bildats under tiden... De här sakerna bara smyger sig upp på en gör de inte?!? Jag blir lite... Jag vet inte....

Sen finns ju det önskade beroendet av träning.... Jag har inte tränat regelbundet på över ett år men nu har jag äntligen tagit tag i min överskottsenergi och börjat träna mer. Jag menar mycket mer! Jag har börjat springa, tränat styrka och även börjat gå på olika former av gruppträning! Det finns ett "gym" här i Växjö, ute på norremark, där de bara håller i gruppass! Jag har börjat gå på ngt som heter sh'bam! Riktigt roligt! Man typ dansar i en hel timme! Sjukligt!!

Meeen jag har ju inte kommit in i det där härliga träningsbeeoendet än... Det har ju trotts allt bara gått en vecka med stenhård träning, några veckor om man räknar de få veckor med ett träningstillfälle om veckan!

Jag vill komma i form till sommaren! Jag menar riktig form, typ megamuskler i en fantastisk kropp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mickis Dahl - 27 februari 2014 19:15

Okej. Så här. Jag är medveten om att barn idag inte blir uppfostrade av sina föräldrar, mer medveten än jag skulle vilja ska jag villigt erkänna. Men jag har en liten sak som irriterar  mig så fruktansvärt mycket att det går att liknas med ett utslag...

Av Mickis Dahl - 25 februari 2014 20:52

Jag fullkomligt älskar den där tomheten som lägger sig i mitt huvud efter ett träningspass. Jag har så mycket i huvudet hela dagarna att jag till slut bara snurrar hela jag. Men när jag går på träningen så ligger allt fokus på kroppen. Jag är så sjuk...

Av Mickis Dahl - 23 februari 2014 19:20


Tänkte lägga till en bild som visar mitt stöd för mitt förra inlägg (well duh, klart jag håller med mig själv!) men insåg rätt kvickt att jag missat att nämna att det är OS-avslutning oche tär ju obligatoriskt.. Sotji. Skidor. Hockey. Skridskor. Sno...

Av Mickis Dahl - 23 februari 2014 19:00

Jag fick ett samtal från min bättre hälft idag. Emil ringde mig och vi hade ett litet samtal på ca 2,5 h innan vi bestämde oss för att det var slutpratat. Det är så fint att prata med Emil! Han är typ min soulmate fast istället för att få mig att kän...

Ovido - Quiz & Flashcards