Alla inlägg under januari 2013

Av Mickis Dahl - 8 januari 2013 09:22

Så idag är första dagen i skolan och jag sitter just nu på första lektionen med vår alldeles egna lysande boj i bukten! Meeeen jag känner lite spontant att ni inte vill veta vad jag har gjort på sistånde eller vad som kommer hända sen, istället kan jag sammanfatta lovet med att det det var mycket fika, sömn och förvånansvärt lite sprit!!!

Nedan kan ni se vad som har hänt innan jul i mitt hem. Ja jag har gjort de själv så de är hemmagjorda... Ja jag är bra ;)

Av Mickis Dahl - 1 januari 2013 20:27

Tjena Tjena!
Så nu är vi här på andra sidan året! Nu är det så att 2012 skulle ha varit ett hemskt skräpår där allt fick åt helvete... Och lite så blev det ju, i alla fall för mig!
Jag fick reda på att jag lider av diskbråck, hargått på mängder av medicin och VINTERNA VAR VÄLDANS KORT men intensiv var den i alla fall...

En annan jobbig sak var att farmor köpte sina toarullar med tomtar på, jag tycker verkligen inte om det! Jag kan inte beskriva det men jag gillar VERKLIGEN inte känslan av att torka sig med en tomte.... Inte okej!

Vidare firade vi (jag och Nina) Tyra idag! Min lilla kusin/trollunge fyllde 5 år idag och jag har fortfarande svårt att fatta att ben växer upp... Jag menar jag tycker inte att jag växer så då kan ju ingen annan göra det...

Nu är jag lite disträ eftersom jag tittar på kungafamiljen samtidigt som nina håller en liten monolog för sig själv så det är nog lika bra att jag lägger ner, men först ska jag bifoga en bild på mitt julobehag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards