Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

After Work(out)

Av Mickis Dahl - 25 februari 2014 20:52

Jag fullkomligt älskar den där tomheten som lägger sig i mitt huvud efter ett träningspass. Jag har så mycket i huvudet hela dagarna att jag till slut bara snurrar hela jag. Men när jag går på träningen så ligger allt fokus på kroppen. Jag är så sjukt noga med muskelgrupper och vinklar att det nästan är löjligt. Den största meganörden ni någonsin kommer träffa.. Alltså jag pluggar skelettets ben på latin.. Frivilligt, så nördig är jag..

I vilket fall så blir ju huvudet helt låst på kroppen i lite drygt en timme, och jag älskar de ungefärliga 30 minuterna som min hjärna behöver för uppstart igen efter träningen. Jag får så härliga tankar, idag hade jag en fin tanke, den finaste på länge faktiskt.

Jag satt på väg hem från jobbet och började tänka på kinesen Sum Ting Wong. Hur ser han ut? Är han kanske ginger? Har han röda ögon? HAN KANSKE ÄR NEKROFIL!!!! Nåt är ju helt klart "Wrong" I alla fall! Bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
hhahahahhahahhahahahahhahahhahahahhahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahaha!!! "Wrong" -> Wong!

Sorry.. Jag är nog fortfarande seg efter träningen.. Men det är en fin tanke, vad är det för fel på lilla Sum Ting? (Det kanske inte är en så fin tanke egentligen..)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mickis Dahl - 27 februari 2014 19:15

Okej. Så här. Jag är medveten om att barn idag inte blir uppfostrade av sina föräldrar, mer medveten än jag skulle vilja ska jag villigt erkänna. Men jag har en liten sak som irriterar  mig så fruktansvärt mycket att det går att liknas med ett utslag...

Av Mickis Dahl - 23 februari 2014 19:20


Tänkte lägga till en bild som visar mitt stöd för mitt förra inlägg (well duh, klart jag håller med mig själv!) men insåg rätt kvickt att jag missat att nämna att det är OS-avslutning oche tär ju obligatoriskt.. Sotji. Skidor. Hockey. Skridskor. Sno...

Av Mickis Dahl - 23 februari 2014 19:00

Jag fick ett samtal från min bättre hälft idag. Emil ringde mig och vi hade ett litet samtal på ca 2,5 h innan vi bestämde oss för att det var slutpratat. Det är så fint att prata med Emil! Han är typ min soulmate fast istället för att få mig att kän...

Av Mickis Dahl - 17 februari 2014 19:22

Jag har tänkt på en sak en längre rtd nu. Något som stör mig lite samtidigt som det både roar mig och gör mig lite uppspelt. För er som inte vet det så har jag en fantastisk musiksmak. Altså helt fenomenal! Om ni inte tror mig kan ni fråga min mo...

Ovido - Quiz & Flashcards